Wednesday, November 11, 2009

Setelah sekian lama menyepi...

Bismillah...
salam buat sahabat sekalian..

sekian lama menyepi akhirnya muncul kembali..
alhamdulillah..Allah SWT masih memberi peluang kepada sy untuk terus hidup di atas muka bumiNya..
banyak perkara yang sy ingin kongsikan bersama sahabat sekalian

1.MAJLIS ISTIADAT KONVOKENSYEN UITM 2009.

Alhamdulillah..hari yang di nantikan telah tiba..majlis yg penuh gilang gemilang buat sy sekeluarga..
Kakak sy(Nurul Aishah) telah pun menerima Ijazah Sarjana Muda Teknologi Maklumat...
Majlis telah berlangsung pada 21.10.2009.Majlis ni juga dapat menaikkan semangat sy untuk terus berusaha menuntut ilmu..dan sy juga rasa sangat berbangga dengan kejayaan kakak sy..Kini dia bekerja sebagai pensyarah di sebuah kolej dan telah pun menjalani temuduga yg pertama untuk menjadi guru di MRSM.Semoga cita cita dia untuk menjadi seorang guru tercapai InsyaAllah..

2.PEPERIKSAAN AKHIR TAHUN 2009.

Pada 27.10-3.11.2009 exam akhir tahun telah berlangsung..hmm..memang agak susah..kalau tak susah bukan exam namanye..alhamdulillah sy dapat menjawabnya dengan baik..semoga sy dapat keputusan yang terbaik..insyaAllah...

3.MAJLIS PERPISAHAN PENGAWAS 2009.

Majlis ini telah pun selamat berlangsung pada 11.11.2009 di SMKDMT.Majlis ini agak meriah tambahan lagi dengan kehadiran GPK 1 yg baru iaitu Tuan Hj Mohd Isa b Abd Wahab.Selepas ini tiada lagi Mohd Fazli b Tamziz yg merupakan ketua pelajar SMKDMT 2009.Beliau sangat berdedikasi dan mempunyai ciri ciri kempimpinan yang baik.Sepanjang beliau berkhidmat tidak pernah beliau menegur pengawas dengan cara yang kasar dan beliau banyak membantu pengawas yang bermasalah..Semoga Allah memberkati segala usaha beliau dan beliau memdapat keputusan yg terbaik dalam STPM 2009.InsyaAllah..

3.PERPISAHAN DENGAN UKHTI NUR IZZATI BT ZUL NAIDI.

Ini merupakan satu perpisahan yg tak disangka sangka.Dia merupakan kakak angkat sy.Sy begitu menyayangi dia walaupun ramai pelajar mengatakan yg dia seorang yg riak tapi itu tidak mengurangkan rasa syg sy pada dia.Hari terakhir sy dapat berjumpa dengan dia merupakan hari yg tak mungkin sy lupakan.Sy menitiskan air mata ketika dia mencium pipi sy.. Semoga kami dapat bertemu kembali...InsyaAllah..

1 comments:

aishah nazariah said...

ucapkan tahniah kat kakak ye ummi =)