Friday, September 4, 2009

Pengalaman Berpuasa

Alhamdulillah..
sedar tak sedar kita semua sekarang berada dalam bulan Ramadhan..atau pun bulan pesta ibadah..
hmm..pada awal Ramadhan lagi aku cuti sekolah..so tak ada lah penat sangat..tapi start je sekolah balik,mula la rase penat sikit.Itulah dugaan di bulan yg mulia ni.Ramadhan ni di meriahkan lg dengan solat sunat terawih.Alhamdulillah,nak katakan full solat terwih tu tak la.Tapi aku tunaikan jugak.Nampak la peningkatannye dr tahun lepas.hehe.

Ramadhan kali ini macam biasa berbuka dengan keluarga..tapi kurang sorang..kakak aku kerja.so jarang berbuka sama sama.Tapi tak apa..raya nanti dia balik jugak.hehe.boleh paw habis habisan.Cita pasal baju raya..tahun ni kami sederhana je.Alhamdulillah sorang sepasang baju raya.Tahun ni baju aku lain sikit.hehe.Biasanya baju kurumg biasa,tapi tahun ni aku pakai baju papaya.Tak tahu la kenapa nama dia macam tu.Pi ni seangkatan dengan baju kurung la.CUma yang bezanya bahagian tangan je la.

Setakat ini tak ada apa apa masalah.Yang bestnye bila sorang budak ni,yang aku tak jangka dia akan bagi sms kat aku,akhirnya dia bagi jugak.hahah.seronok betul la....Sempat lagi dia jemput aku datang rumah dia raya nanti.huhu.Terharu..hmmm.Satu lagi..aku bersyukur sangat aku punya result exam semakin meningkat.Aku dapat no 14 dalam kelas..dari exam yang dulu no **hehe.rahsia...tapi tak ada la teruk sangat.

Rasanya sampai sini je kot..insyaAllah..dah nak dekat raya aku kongsi benda baru untuk semua.
Maaf di atas segala kesalahan aku..salam alaik.

0 comments: